CMTAKOS Radio Muzyka i Podcast

WITRYNA CMTAKOS: Radio Muzyka i Podcast

środa, listopada 6

Αντώνης Ρέμος - Τι σου 'χω κάνει / Official Releases

Spóźniłeś się dziś wieczorem

i czuję pusty pocałunek
i czuję pusty pocałunek
gorzkie usta

A kiedy w końcu przyjedziesz
po prostu się przywitaj
łza uścisk
wpaść w ziemię

Co mogę ci powiedzieć?
Zasługuję na takie zachowanie
ta cisza doprowadza mnie do szału
W ogóle cię nie rozumiem

Powiedz mi co mam robić
powiedz mi, jaki błąd płacę teraz tutaj
ponieważ nie widzisz
jak mnie zabijesz, wystarczy
co możesz mi powiedzieć, proszę

Wasze oczy świadczą o mnie
tyle, ile nie mogą usta
tyle, ile nie mogą usta
powiedzieć mi słowa

Spóźniłeś się dziś wieczorem
a moje serce jest szalone
szalony, który cię błaga
oglądać ją

Powiedz mi co mam robić
Zasługuję na takie zachowanie
ta cisza doprowadza mnie do szału
W ogóle cię nie rozumiem

Powiedz mi co mam robić
powiedz mi, jaki błąd płacę teraz tutaj
ponieważ nie widzisz
jak mnie zabijesz, wystarczy
co możesz mi powiedzieć, proszę
Prześlij opinię
Historia
Zapisane
Społeczność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz