CMTAKOS Radio Muzyka i Podcast

WITRYNA CMTAKOS: Radio Muzyka i Podcast

czwartek, listopada 7

Ellixir - Twój na zawsze (Disco Polo)

1) Zwrotka

Tak jak ptaki w locie które 
czują w skrzydłach wiatr
tak i ja przy tobie wiem 
że jestem dziś coś wart 
dałaś mi swą miłość 
wypełniłaś w sercu brak 
trudno jest pozbierać 
rozrzuconą talię kart 

(REFREN)
Ja przysięgam tobie 
że spełnie wszystkie twoje sny 
będę twój na zawsze ty i ja ja i ty 
rozświetlilas blaskiem
mojego życia ciemną noc 
serce mocniej bije 
coraz mocniej bije wciąż

2) Zwrotka
Ty mi dajesz ciepło jak promieni słońca blask 
miłość niczym kwiatek polny który kwitnie tylko raz
przyszłość jest nieznaną co się przydarzy co przyniesie los 
ważne by czuć miłość wiedzieć że tam czeka ktoś 

(REFREN)
Ja przysięgam tobie 
że spełnie wszystkie twoje sny 
będę twój na zawsze ty i ja ja i ty 
rozświetlilas blaskiem
mojego życia ciemną noc 
serce mocniej bije 
coraz mocniej bije wciąż

(Przejscie) 
Ja przysięgam tobie tobie tobie tobie 
będę twój na zawsze na zawsze
Ja przysięgam tobie tobie tobie tobie 
będę twój na zawsze na zawsze

(REFREN)
Ja przysięgam tobie 
że spełnie wszystkie twoje sny 
będę twój na zawsze ty i ja ja i ty 
rozświetlilas blaskiem
mojego życia ciemną noc 
serce mocniej bije 
coraz mocniej bije wciąż

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz