CMTAKOS Radio Muzyka i Podcast

WITRYNA CMTAKOS: Radio Muzyka i Podcast

niedziela, listopada 17

GIANNHS ANAPAS-PATERA AKOU

Ήτανε δύσκολοι καιροί καταλαβαίνω,

όμως την λύπη μου νά κρύψω δεν προφταινω,
πήρες την δύσκολη απόφαση νά φύγεις,
από όλους και όλα τώρα πια για νά ξεφύγεις.

το σύστημα το ένοχο δεν το αντέχω,
γιατί μου παιρνε οτι πιο σπουδαίο εχω,
κλαιω μοναχος πρέπει να τα βγάλω πέρα,
νά ξεπεράσω τον καημό και νά κοιτάξω παραπέρα.

πατέρα άκου μια πενία,
εκεί μακρυά στην ξενιτιά,
η απουσία σου βαριά με τυραναει,
όταν δεν εισαι εδώ κοντά, 
κλαίει για σένα η καρδιά, 
και την παρεα σου ο γιος σου αναζητάει.

στης κοινωνίας το παιχνίδι πλέον μπαίνω,
τις βρώμικες δουλειες αρχίζω νά μαθαίνω,
με τις δικές σου συμβουλές θα συνεχίσω,
κ ελπίζω τελικά εγω νά επιζησω.

τα λόγια σου θα ειναι νομος στο μυαλό μου,
με την φωτογραφία σου συνέχεια στο πλευρό μου,
δεν καταφέρνει η ξενιτιά νά μας χωρίσει,
με όλα αυτά που εμείς οι δύο έχουμε ζήσει.

πατέρα άκου μια πενία,
εκεί μακρυά στην ξενιτιά,
η απουσία σου βαριά με τυραναει,
όταν δεν εισαι εδώ κοντά, 
κλαίει για σένα η καρδιά, 
και την παρεα σου ο γιος σου αναζητάει.
*********************************
To były trudne czasy, rozumiem
ale aby ukryć mój żal, nie przepraszam,
podjąłeś trudną decyzję o odejściu,
od wszystkich i wszystkiego, aby teraz uciec.

system, na który winowajca nie może sobie pozwolić,
ponieważ dociera do mnie, że jestem ważniejszy,
płaczący mnichu, muszę je wyciągnąć,
przezwyciężyć pożądanie i spojrzeć dalej.

ojciec słyszy grosz,
tam w obcym kraju
twoja nieobecność mnie męczy,
kiedy cię tu nie ma,
serce płacze za tobą
a firma twojego syna szuka ciebie.

w społeczeństwie gra się zbliża,
brudna praca, którą zaczynam się uczyć,
Będę kontynuować z twoją własną radą,
i mam nadzieję, że w końcu przeżyję.

twoje słowa będą prawem w moim umyśle,
z twoim zdjęciem ciągle po mojej stronie,
cudzoziemcy nie mogą nas podzielić,
z tym wszystkim, przez co oboje przeżyliśmy.

ojciec słyszy grosz,
tam w obcym kraju
twoja nieobecność mnie męczy,
kiedy cię tu nie ma,
serce płacze za tobą
a firma twojego syna szuka ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz