CMTAKOS Radio Muzyka i Podcast

WITRYNA CMTAKOS: Radio Muzyka i Podcast

piątek, listopada 8

Mr. Adi - Mam tylko jedno marzenie (Official Video) 2019

Tak bardzo chcę przytulić Cię znów

Serce mi bije na dźwięk Twoich słów
Proszę skarbie daj mi mały znak
Bo ja wciąż czekam zakochany tak
Ref: Mam tylko jedno marzenie
Tym marzeniem jesteś Ty
Pragnę być blisko Ciebie
Bo Ty spełnisz moje sny
Proszę zostań tu ze mną
Ja tak bardzo tego chcę
Będziesz moją królewną
Na dobre i złe / x2
2. Ile bym dał bu móc cofnąć czas
Wczoraj razem a dziś nie ma nas
Choć w sercu mym nadzieja wciąż tkwi
Gdy się obudzę przy mnie będziesz Ty
Ref: Mam tylko jedno marzenie
Tym marzeniem jesteś Ty
Pragnę być blisko Ciebie
Bo Ty spełnisz moje sny
Proszę zostań tu ze mną
Ja tak bardzo tego chcę
Będziesz moją królewną
Na dobre i złe / x2
Ref: Mam tylko jedno marzenie
Tym marzeniem jesteś Ty
Pragnę być blisko Ciebie
Bo Ty spełnisz moje sny
Proszę zostań tu ze mną
Ja tak bardzo tego chcę
Będziesz moją królewną
Na dobre i złe / x2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz