CMTAKOS Radio Muzyka i Podcast

WITRYNA CMTAKOS: Radio Muzyka i Podcast

czwartek, listopada 7

Atlantis - Za Te Piękne Twoje Oczy (INEX Podkład) NOWOŚĆ DISCO POLO 2017

1. Dziś chcę Tobie powiedzieć

Że pragnę tylko Ciebie mieć
Ile gwiazd jest na niebie
Tyle myśli w głowie mej
Nasze wspólne spotkania
Chcę to przeżyć jeszcze raz
Lecz ja dobrze wiem
One wrócą w śnie
Piękny kolor oczu Twych

Ref. Za te piękne Twoje oczy
Oddał bym Tobie świat
Już mnie nic tak nie zaskoczy
Tylko Ciebie w sercu mam
Czekam dziś tylko na Ciebie
W moich myślach tylko Ty
Bądź moim wielkim spełnieniem
Bym na jawie mógł przeżyć sny
przeżyć sny...

2. Wciąż o Tobie myślę
Wciąż o Tobie tylko śnię
Jesteś moim aniołem
Który w mym sercu śmieje się
Nasze wspólne zdjęcia
Wpatrzony w Ciebie
W każdy dzień
Lecz ja dobrze wiem
One wrócą w śnie
Piękny kolor oczu Twych

Ref. Za te piękne Twoje oczy
Oddał bym Tobie świat
Już mnie nic tak nie zaskoczy
Tylko Ciebie w sercu mam
Czekam dziś tylko na Ciebie
W moich myślach tylko Ty
Bądź moim wielkim spełnieniem
Bym na jawie mógł przeżyć sny
przeżyć sny...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz