CMTAKOS Radio Muzyka i Podcast

WITRYNA CMTAKOS: Radio Muzyka i Podcast

czwartek, listopada 14

Εγώ θέλω - Βαλάντης

Zrobiłem to w moim śnie

cały mój świat
i postawiłem cię na pierwszym miejscu
dusza i w mojej głowie
Wiedz, jak bardzo za tobą tęsknię
kiedy mnie nie ma
umierać, bo to ty
krew w moim ciele

Chcę spać
przytulę cię do rana
Chcę się z tym obudzić
twój pierwszy pocałunek
Chcę nasze ciała
zawsze bądźcie zjednoczeni
Chcę istnieć i żyć
tylko dla ciebie

Chcę spać
przytulę cię do rana
Chcę się z tym obudzić
twój pierwszy pocałunek
Chcę nasze ciała
zawsze bądźcie zjednoczeni
Chcę istnieć i żyć ....

Kiedyś będę żyć
pozwól mi cię pocałować
i z odrobiną twojego
uspokój mnie
Pozwól mi cię przytulić
prosić cię o odejście
Chodź, a ja cię przekażę
po stronie raju

Chcę spać
przytulę cię do rana
Chcę się z tym obudzić
twój pierwszy pocałunek
Chcę nasze ciała
zawsze bądźcie zjednoczeni
Chcę istnieć i żyć samotnie
dla ciebie

Chcę spać
przytulę cię do rana
Chcę się z tym obudzić
twój pierwszy pocałunek
Chcę nasze ciała
zawsze bądźcie zjednoczeni
Chcę istnieć i żyć samotnie
dla ciebie
Prześlij opinię
Historia
Zapisane
Społeczność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz