CMTAKOS Radio Muzyka i Podcast

WITRYNA CMTAKOS: Radio Muzyka i Podcast

piątek, czerwca 26

Gardian - Pożegnalny List (Pavlo Blend)



Przepraszam, że odchodzę, nie bądźcie na mnie źli.

Przepraszam za to wszystko, już tu nie potrafię żyć.
Tyle łez i tyle krwi wylałem za bliskich,
potem mnie zostawili, zostałem tu z tym wszystkim.
Nie miałem się poddawać, ale jednak się poddałem,
Wszystkie te problemy sprowadziły mnie na parter.
Byłem silny, dziś słaby, bardzo was przepraszam
Piszę pożegnalny list i nie chcę już tu wracać.
Mamo, Tato nie skończyłem tego tracku,
Przy was go zaśpiewam gdy nadejdzie słońca zachód.
Znów będziemy razem, będę miał rodzinę,
Do dzisiaj jest mi przykro, że mnie zostawiliście.
Pożegnalny list, więcej łez niż słów na kartce,
Tam mi będzie lepiej, więc za mną nie płaczcie.
Mogę tylko was przeprosić za to co zrobiłem,
Wybaczcie mi proszę, pamiętajcie za mną chwilę.

Ref. Przepraszam, ze odchodzę, uwierzcie będzie lepiej,
Pożegnalny piszę list by przekazać to cierpienie.
Jestem jednym z tych na świecie, którzy nie dali rady,
Jednak się okazało że naprawdę jestem słaby. X2

Dziękuję przyjaciołom, miałem tylko kilku
Chcieliście mnie wesprzeć, ja odszedłem tak po cichu.
Dziękuję wam serdecznie, przepraszam za ten ból,
Kiedyś wam podziękuję, gdy się spotkamy znów.
Chciałem mieć syna, chciałem być dla niego wzorem,
Myślałem- gdy dorośnie to pójdziemy na siłownię,
Pogramy trochę w piłkę, będzie miał we mnie oparcie.
Nic nie osiągnąłem, nie byłem tego warty,
Głupiec na motorze, tak mnie zapamiętają,
Że nagrywał śmieszny rap i był jednym z tych dawców.
Że chodził na siłownię i do starszych miał szacunek,
Myśleli, że szczęśliwy, a w tych oczach nosił smutek.
Przepraszam Cię kochanie, o nic się nie obwiniaj,
To ja ciągle krzyczałem, gdy chciałaś być ze mną chwilę.
To ja byłem zły i Cię nie doceniłem,
Kocham cię nad życie, tam wszystko jest już inne.

Ref. Przepraszam, ze odchodzę, uwierzcie będzie lepiej,
Pożegnalny piszę list by przekazać to cierpienie.
Jestem jednym z tych na świecie, którzy nie dali rady,
Jednak się okazało, że naprawdę jestem słaby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz