CMTAKOS Radio Muzyka i Podcast

WITRYNA CMTAKOS: Radio Muzyka i Podcast

poniedziałek, października 21

Marioo - CHCĘ ZAPYTAĆ CIĘ (Akustycznie)

ZWROTKA 1:


Każda chwila bez Ciebie

Dla mnie jest jak zły sen

Chcę chodź może o tym nie wiesz

W Tobie zatracić się



Wszystko staje się tak proste

Kiedy blisko Ciebie mam

Nawet niebo jest zazdrosne

Gdy jesteśmy sam na sam



REFREN:

Chcę zapytać Cię co Ty w sobie masz

Co skrywa Twych oczu jasny blask

Co w nich kryje się że tak Ciebie chcę

Czy kiedyś mi wreszcie serce dasz



Chcę zapytać Cię co Ty w sobie masz

Co skrywa Twych oczu jasny blask

Co w nich kryje się że tak Ciebie chcę

Czy kiedyś mi wreszcie serce dasz



ZWROTKA 2:

Nie wiem czy to możliwe

żeby tak Kochać Cię

Słowa chociaż prawdziwe

Jak wyrazić w nich że



Wszystko staje się tak proste

Kiedy blisko Ciebie mam

Nawet niebo jest zazdrosne

Gdy jesteśmy sam na sam



REFREN:

Chcę zapytać Cię co Ty w sobie masz

Co skrywa Twych oczu jasny blask

Co w nich kryje się że tak Ciebie chcę

Czy kiedyś mi wreszcie serce dasz



Chcę zapytać Cię co Ty w sobie masz

Co skrywa Twych oczu jasny blask

Co w nich kryje się że tak Ciebie chcę

Czy kiedyś mi wreszcie serce dasz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz