CMTAKOS Radio Muzyka i Podcast

WITRYNA CMTAKOS: Radio Muzyka i Podcast

piątek, października 18

Φανή Δρακοπούλου - Για σένα όλα τα μπορώ | Fani Drakopoulou - Gia Sena O...

Ένα κομμάτι ουρανό δωσ’μου απόψε

να διαβώ για να σε βρω που σ’ αγαπώ
ντύσε με μ’όνειρα λευκά να τα φορέσω σαν φτερά
και όλα θα’ναι δυνατά

Για σένα όλα τα μπορώ
δωσ’μου τα χείλη σου πίνω
το αίνιγμα του κόσμου λύνω
για πάντα πλάι σου θα μείνω
Για σένα όλα τα μπορώ
δωσ’μου αγάπη ν’ανασαίνω
μαζί σου αστέρια ν’ανεβαίνω
για πάντα πλάι σου να μένω

Μοιάζουν τα δύσκολα απλά
σαν μ’αγαπάς αληθινά και η ζωή χαμογελά
θέλω στο πλάι σου να ζω κάθε στιγμή κάθε λεπτό
μαζί σου όλα τα μπορώ

Για σένα όλα τα μπορώ
δωσ’μου τα χείλη σου πίνω
το αίνιγμα του κόσμου λύνω
για πάντα πλάι σου θα μείνω
Για σένα όλα τα μπορώ
δωσ’μου αγάπη ν’ανασαίνω
μαζί σου αστέρια ν’ανεβαίνω
για πάντα πλάι σου να μένω

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz